na opwinding en seks verlies ik bloed , hoe kan dat?

na opwinding en seks verlies ik bloed, ik zit niet aan de pil en weet niet of het er iets mee te maken heeft maar mijn vriend zegt dat hij niet helemaal naar binnen kan dat hij al heel snel wat raakt wat bij mij ook onprettig aanvoelt kan het zijn dat mijn baarmoeder gewoon laag ligt of kan het wat anders zijn? de ene keer verlies ik alleen wat oud bloed en de andere keer word ik meteen ongesteld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Je zou een vleesboompje kunnen hebben, maar jou klachten zijn niet normaal hoor, je moet echt even naar de dokter gaan!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is reden om een arts te bezoeken.
Dat het af en toe gebeurt ala. Maar elke keer wijst erop dat er iets niet goed zit binnen in jou. Het kan een onschuldig poliepje zijn. Of een vleesboom maar het kan ook zijn dat je baarmoeder verkeerd gekanteld is.
Je huisarts kan kijken je evt door verwijzen.