Ik ben ongeveer 2 weken actief of goeie vraag, en heb bijna 100 punten. Je moet gewoon op zoveel vragen goeie antwoorden geven, dan krijg je in ieder geval 1punt. Voor een super goed antwoord krijg je nog meer punten. Actief blijven reageren ;-)

Toegevoegd na 1 minuut:
excuses, zit er 1 week op :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nooit vragen stelt en nooit antwoorden geeft moet je 100 dagen wachten. Maar als je elke dag 2/3 goeie vragen en ongeveer 3 antwoorden geeft ben je er sneller dan je denkt. ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kwam net de gebruiker Yunoo tegen en die stelt geen enkele vraag, maar beantwoord alleen maar en zit al op 206 punten. In veel minder dan die 100 dagen.
Het kan in 2 of drie dagen.

Je krijgt 20 antwoorden per dag op het eerste nivo = 20 punten per dag.
Stel dat elk antwoord een plusduimpje krijgt (Wat gemiddeld zeer goed te doen is). Dan zijn dat 40 punten per dag. Plus een voor het inloggen. Zit je al op 41 punten. Registratie gaf je al 25 punten.

Dus na een dag heb je in theorie al 66 punten. Nog een dag van 41 punten kan je dus al op 100 punten brengen.

Alleen beantwoorden heb je dus aan 4 dagen genoeg (25 + 4* 20 antwoorden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan hoeveel vragen jij stelt (-3), hoe snel je die vragen sluit (+3) en hoeveel mensen jouw vraag een 'Goeie vraag' vinden (+1 per keer). Alleen als mensen je vraag een goeie vraag vinden, heb je 'winst' in punten bij het stellen van een vraag. Dus als je een vraag stelt en 100 mensen vinden dat een goeie vraag, dan zit je snel genoeg op niveau 2.

En hoeveel antwoorden jij geeft op andermans vragen en hoe waardevol mensen je antwoord vinden.

Een exacte tijd is daarom niet te bepalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit hangt af hoe actief je bent.
Het kan soms een paar dagen duren ,
of soms zelfs maanden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet ook niet op de punten letten :). Het gaat om het mensen helpen, en dat mensen jou helpen. Daar hoef je toch geen punten voor ! :O.

Maar het kan in een paar dagen, dit is mijn 3e dag en heb nu 84 punten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan in 1 dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben een week lid, ik zal vertellen waneer ik 100 punten hebt. En hoeveel tijd het kost natuurlijk ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt minimaal (in theorie) is een zo goed eerste antwoord te geven dat je benodigde (100-25 start -1 voor het antwoord geven op een vraag) 74 punten krijgt doordat 74 GV-leden die een plusje mogen geven jouw antwoord als waardevol aanmerken. Eventueel heb ik 10 minder plusjes nodig als na 64 plusjes de vraag gesloten wordt en jouw antwoord als beste gekozen wordt. En dat is met 6y4 plusjes wel te verwachten.
Nu ben ik al weer 1 punt dichter bij mijn volgende level en als jij mijn antwoord als bester aanmerkt al weer 10 punten.