kan je zien op welke vragen je een plusje hebt gekregen?

zodat je niet al je geantwoorde hoeft af te gaan...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Klik rechts op 'mijn pagina' en scroll helemaal naar beneden. Daar zie je een overzichtje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hallo, bedankt voor je antwoord. Alleen ben ik op de mobiele site van goede vraag, ik zie dan niet meer dan: Gegeven antwoorden:
25 7 keer gemarkeerd als waardevol antwoord
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mobiele versie heb ik geen verstand van, sorry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha oké, toch bedankt!
Kimath
12 jaar geleden
onderaan de mobiele site staat een link: ga naar www.goeievraag.nl
Daarmee kom je op de 'pc versie' van de site terecht en kun je wel de info zien zoals hier in het antwoord staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderaan de mobiele pagina staat een link naar www.goeievraag.nl en dan kun je gewoon nog naar de normale site. Dan kun je doen wat hierboven is geantwoord
Dit is niet mogelijk.
Je kan wel je punten historie raadplegen maar je kan daar niet filteren op alleen de door jou gestelde vragen ende behaalde punten. Dus hoe dan ook je moet door al je geantwoorde punten heen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik op jou avatar rechts en dat is jou pagina .
Kijk in het midden bij mijn pagina .
En klik op antwoorden .
En daar kun je zien welke vragen je de laatste tijd hebt beantwoord .
En dan kun je ook jou plusjes en eventuele reacties zien .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Nee hoor, jouw antwoord klopt niet. Die krijg je pas te zien wanneer je één voor één de door jou beantwoorde vragen aanklikt. Je kunt alleen zien hoeveel reacties er op gekomen zijn, maar niet of er plus- of minduimen voor gegeven zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, die staan eronder en die plusje worden aangeduid met : waardevol antwoord .
Foutje van mij ik had het erbij moeten schrijven .
En alleen voor de min duimpjes moet je wel naar het antwoord gaan .