kan iemand anders, dan degene die de vraag oorspronkelijk heeft gesteld, een vraag verwijderen bij goeievraag? dus inclusief al gegeven antwoorden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, het moderatieteam kan dat.
Gewone GV'ers kunnen dat niet.

Toegevoegd na 44 seconden:
Maar in geval het moderatieteam het gedaan heeft, dan krijg je altijd een PB'tje met daarin de reden waarom je vraag verwijdert is.
Daarnaast zie je het ook in het puntenhistorie-overzicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indirect kan het wel. Een gewone GV'er kan een vraag melden bij een moderator.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar die gewone GV'er kan dan niet zelf de vraag verwijderen. Hij/zij moet wachten of de mod de melding goedkeurt en de vraag verwijdert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als jij antwoord geeft en de vraag wordt door de moderators verwijderd dan krijg je daarvan geen bericht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@mlodewijk: Ik denk dat MdKaatje doelde op dat het mailtje naar de vraagsteller nog onderweg was.